Ir o contido principal
Museo virtual Universidade
de Santiago
de Compostela
  • gl
  • es
Inicio Inicio

Inicio

Presentación

Coleccións

  • Contemporánea
    Espazos
    Retratos
    Vítores

Itinerarios

  • Gabinete de Curiosidades
    Minerva Compostelá
    Reitores

O meu museo

Localización

Explora

Política de privacidade
Volver ás localizacións
Arquivo histórico (4)
  • A-ZCRONOL.
Campus Santiago
Facultade de CC da Educación: 5
Facultade de Económicas e Empresariais: 107
Facultade de Química: 11
Facultade de Filoloxía: 7
Biblioteca Concepción Arenal: 1
Facultade de Dereito: 83
Capela: 1
Facultade de Filosofía: 1
Colexio Maior Fonseca: 6
Facultade de Medicina: 41
Colexio Maior Rodríguez Cadarso: 8
Facultade de Xeografía e Historia: 94
Colexio de San Xerome Reitoría: 163
Colexio Maior San Clemente: 10
Facultade de Bioloxía: 4
Facultade de CC Políticas e Sociais: 13
Facultade de Farmacia: 9
Facultade de Física: 1
Facultade de Matemáticas: 11
Facultade de Psicoloxía: 12
Campus Lugo
Biblioteca intercentros: 1
Escola Politécnica Superior de Enxeñaría: 7
Facultade de Ciencias: 1
Facultade de Formación do Profesorado: 7
Pazo Montenegro Vicerreitoría: 12
Vicexerencia: 1
Outras localizacións
Casa dos Catedráticos - Campus Sur: 1
Centro de Estudos Avanzados Finca Vista Alegre: 1
Casa da Balconada: 53
Casa da Concha: 23
Arquivo histórico: 4
Igrexa da Universidade ou da Compañía: 49
Colexio ou Pazo de Fonseca: 30
Gardería: 1
Almacenado ou retirado: 3
akelarre
Akelarre
Amparo Redondo Viqueira
1993
1993
Espacio Un
Espazo un
Mª Covadonga Valdés Aguirre
1993

Asinado a. i. d. Accésit Premio Malvar 1993

1993
mullerconcesta
Muller con cesta na cabeza
Luís Seoane
1973

Realizada nos anos finais da súa produción, esta obra de Luís Seoane supón un claro exemplo do tratamento de síntese cara o que evolucionou a súa pintura. Nesta obra, a figura feminina é a protagonista -figura que se converte na icona da súa produción-, unha muller anónima, do pobo, que leva un cesto na cabeza en clara alusión á campesiña galega, emblema da súa obra. Vemos a evolución fronte a outras obras anteriores: se nun principio a liña e a cor ían xuntas, agora a cor adquire autonomía propia e un gran protagonismo que provoca case a desaparición da liña. O trazo negro tan só indica sinxelamente o perfil do rostro e do peito, mentres que outra serie de incisións superpóñense sobre o fondo cromático, o que evidencia a interrelación entre pintura e gravado na obra de Seoane. No relativo á cor, esta responde a súa preferencia polas tintas planas, de cores fortes. Foi doado pola súa viúva, Dª Elvira Fernández López, en 1992.

1973
rapazaquessada
Rapaza
Xaime Quessada
1969

Fronte a complexidade dos espazos compositivos empregados por Quessada ao longo da súa produción pictórica, aquí decántase por un de gran sinxeleza: o interior dunha habitación da que tan só vemos a cadeira sobre a que está sentada a rapaza; esta, a pesar de que o rostro está apenas bosquexado, parece ausente. Destaca tanto o cromatismo -no que predominan os verdes, azuis e malvas que compoñen o fondo da estancia e aportan gran luminosidade ao cadro-, e a técnica, directamente relacionada co uso que fai das cores que logran dar a sensación de textura e creando un ambiente íntimo e a sensación dunha atmosfera etérea, logrando deste xeito crear un efecto de atemporalidade da mesma. O efecto de ambiente intimista obtido coa gama cromática en tons pasteis é unha influencia da etapa rosa de Picasso. Comprada á galería Citania en 1981.

1969
406
397
398
399
400
401
402
403