Ir o contido principal
Museo virtual Universidade
de Santiago
de Compostela
  • gl
  • es
Inicio Inicio

Inicio

Presentación

Coleccións

  • Arqueoloxía
    Contemporánea
    Espazos
    Retratos
    Vítores

Itinerarios

  • Gabinete de Curiosidades
    Minerva Compostelá
    Reitores

O meu museo

Localización

Explora

Política de privacidade
Volver ás localizacións
Escola Politécnica Superior de Enxeñaría (7)
  • A-ZCRONOL.
Campus Santiago
Facultade de CC da Educación: 5
Facultade de Económicas e Empresariais: 107
Facultade de Química: 11
Facultade de Filoloxía: 7
Biblioteca Concepción Arenal: 1
Facultade de Dereito: 83
Capela: 1
Facultade de Filosofía: 1
Colexio Maior Fonseca: 6
Facultade de Medicina: 41
Colexio Maior Rodríguez Cadarso: 8
Facultade de Xeografía e Historia: 371
Colexio de San Xerome Reitoría: 164
Colexio Maior San Clemente: 10
Facultade de Bioloxía: 4
Facultade de CC Políticas e Sociais: 13
Facultade de Farmacia: 9
Facultade de Física: 1
Facultade de Matemáticas: 11
Facultade de Psicoloxía: 12
Campus Lugo
Biblioteca intercentros: 1
Escola Politécnica Superior de Enxeñaría: 7
Facultade de Ciencias: 1
Facultade de Formación do Profesorado: 7
Pazo Montenegro Vicerreitoría: 12
Vicexerencia: 1
Outras localizacións
Casa dos Catedráticos - Campus Sur: 1
Centro de Estudos Avanzados Finca Vista Alegre: 1
Casa da Balconada: 53
Casa da Concha: 23
Arquivo histórico: 4
Igrexa da Universidade ou da Compañía: 49
Colexio ou Pazo de Fonseca: 30
Gardería: 1
Almacenado ou retirado: 3
almiñadaterra
Almiña da terra
Luis Gómez Pacios
1950

Gravado que reficte o gusto polos temas antropolóxicos e etnográficos galegos que cultivou Pacios. Así, sobre un fondo raiado en tons marróns e unha superficie verde, superpón tres elementos que se asocian con Galicia: unha campesiña galega no ángulo superior dereito, un xugo con dúas cunchas no medio e unha roda na parte inferior da obra.

1950
ariadna
Ariadna
Ramón Conde Bermúdez
1988

Escultura dunha muller espida, de gordura esaxerada, que adopta unha postura de certa torsión. A obra forma parte dunha serie de personaxes iconograficamente característicos da produción de Conde. A excesiva obesidade amósase en toda a súa plástica voluminosidade, acentuándose pola desnudez e as posturas destes personaxes. A Ariadna remite ademais a iconografías prehistóricas vencelladas á fecundidade feminina. 

1988
contemplación
Contemplación
Luis Gómez Pacios
1950

Sobre un fondo case abstracto -do que tan só se distinguen dúas formas esféricas, na parte inferior e superior- articulado con distintas cores en varias franxas, Pacios contrapón unha figura dun santo que pola estética lémbranos ás figuras románicas que parece estar contemplando algo, o que daría o título do gravado.

1950
labregos
Os nosos labregos
Luis Gómez Pacios
1950

Ao seu traballo sendo moi novo na imprenta da Deputación Provincial, Pacios débelle o coñecemento das distintas técnicas de impresión que empregaría nun futuro na súa obra gráfica. Neste gravado, o autor retrata a catro personaxes labregos, dous homes e dúas mulleres -tema costumista que será o predominante en toda a súa produción, tanto na pintura coma no gravado-, baixo un estilo expresionista, cunha forza brutal como querendo sinalar o esforzo deste traballo, xunto cun violento contraste de clarescuros.

1950
obreiros
Os obreiros do noso
Luis Gómez Pacios
1950

Seguindo a temática frecuente na obra de Pacios, o autor representa neste gravado unha escena costumista protagonizada por un grupo de tres labregos, dúas persoas adultas e un neno, que están almacenando o gran en sacos. A escena sitúase nun campo no que vemos un hórreo detras. Encádrase o estilo do autor dentro do expresionismo que reflicte na caracterización ruda dos personaxes e do violento contraste dos clarescuros.

1950
paisaxelago
Paisaxe con lago
Ordovás

Paisaxe dun lago

paisaxemariña
Paisaxe mariña
Ordovás

Paisaxe mariña. Nun primeiro termo, dous barcos varados e o mar embravecido.

399
397
398
399
400
401
402
403