Ir o contido principal
Museo virtual Universidade
de Santiago
de Compostela
  • gl
  • es
Inicio Inicio

Inicio

Presentación

Coleccións

  • Contemporánea
    Espazos
    Retratos
    Vítores

Itinerarios

  • Gabinete de Curiosidades
    Minerva Compostelá
    Reitores

O meu museo

Localización

Explora

Política de privacidade
Volver ás localizacións
Facultade de CC da Educación (5)
  • A-ZCRONOL.
Campus Santiago
Facultade de CC da Educación: 5
Facultade de Económicas e Empresariais: 107
Facultade de Química: 11
Facultade de Filoloxía: 7
Biblioteca Concepción Arenal: 1
Facultade de Dereito: 83
Capela: 1
Facultade de Filosofía: 1
Colexio Maior Fonseca: 6
Facultade de Medicina: 38
Colexio Maior Rodríguez Cadarso: 8
Facultade de Xeografía e Historia: 93
Colexio de San Xerome Reitoría: 163
Colexio Maior San Clemente: 10
Facultade de Bioloxía: 4
Facultade de CC Políticas e Sociais: 13
Facultade de Farmacia: 9
Facultade de Física: 1
Facultade de Matemáticas: 11
Facultade de Psicoloxía: 12
Campus Lugo
Biblioteca intercentros: 1
Escola Politécnica Superior de Enxeñaría: 7
Facultade de Ciencias: 1
Facultade de Formación do Profesorado: 7
Pazo Montenegro Vicerreitoría: 12
Vicexerencia: 1
Outras localizacións
Casa dos Catedráticos - Campus Sur: 1
Centro de Estudos Avanzados Finca Vista Alegre: 1
Casa da Balconada: 53
Casa da Concha: 23
Arquivo histórico: 4
Igrexa da Universidade ou da Compañía: 49
Colexio ou Pazo de Fonseca: 30
Gardería: 1
Almacenado ou retirado: 3
fernandovi
Fernando VI
Autoría descoñecida

Retrato de medio corpo do rei Fernando VI.

isabelII
Isabel II
Francisco Prats y Velasco
1846

Representación oficial da raíña Isabel II, que segue o esquema dos retratos de Madrazo. A raíña aparece representada de medio corpo e acompañada dos emblemas reais: a coroa, á súa dereita, e o cetro, sostido na man esquerda. Ao fondo aparece a cadeira do trono e unha bandeira. En primeiro plano vemos a raíña, onde millor se pode apreciar o gusto do autor polas calidades, o coidado coas teas, as xoias e o toucado, o seu interese pola minuciosidade na reprodución dos detalles, os encaixes, a decoración da cadeira. A vestimenta da raíña en tonos claros centra a nosa mirada na figura da retratada, que destaca sobre ese fondo escuro. Asinado a. i. e.

1846
maternidadeboveda
Maternidade
Carlos Bóveda
1977

Obra realista e expresiva na que Bóveda recolle o tema da maternidade ao representar a nai co neno no colo. A súa estética é herdeira da tradición rexionalista galega, de aí as figuras de perfís redondeados e toscos que recordan a imaxes enraizadas no popular. Destaca a expresividade da muller, o dominio do debuxo cun trazo negro e a paleta cromática chea de matices dada cunha pincelada dinámica. Asinado a. s. e.

1977
pandereteiraboveda
Pandeireteira
Carlos Bóveda
1986

Na produción pictórica de Bóveda é habitual a temática de xénero costumista, vinculado a escenas típicas do rural galego e romarías populares. Neste caso, o autor preséntanos a figura dunha muller, unha pandeireteira nunha paisaxe rural. A pincelada empastada aplicada de xeito rápido, a importancia do debuxo na delimitación do perfil das figuras redondeadas e as cores terrosas e verdosas son constantes que se repiten nas súas obras, aquí presentes. Asinado e datado a. i. e.

1986
Rosalía de Castro
Rosalía de Castro
Manuel López Garabal
1970

Na Facultade de Filosofía e Letras, alá polo ano 1970, encoméndaselle ao pintor compostelán Manuel López Garabal un cadro dedicado a Rosalía de Castro (Santiago de Compostela, 1837 - Padrón, 1885), quen non só despuntou polo mero feito de ser a muller que en pleno século XIX se revelou na súa faceta de poeta renovadora do xénero na lingua española, suceso por si meritorio, senón por lograr que a lingua galega fose recoñecida de maneira universal, no denominado Rexurdimento Galego.

1970
799
397
398
399
400
401
402
403