Ir o contido principal
Museo virtual Universidade
de Santiago
de Compostela
  • gl
  • es
Inicio Inicio

Inicio

Presentación

Coleccións

  • Contemporánea
    Espazos
    Retratos
    Vítores

Itinerarios

  • Gabinete de Curiosidades
    Minerva Compostelá
    Reitores

O meu museo

Localización

Explora

Política de privacidade
Volver ás localizacións
Facultade de Farmacia (9)
  • A-ZCRONOL.
Campus Santiago
Facultade de CC da Educación: 5
Facultade de Económicas e Empresariais: 107
Facultade de Química: 11
Facultade de Filoloxía: 7
Biblioteca Concepción Arenal: 1
Facultade de Dereito: 83
Capela: 1
Facultade de Filosofía: 1
Colexio Maior Fonseca: 6
Facultade de Medicina: 41
Colexio Maior Rodríguez Cadarso: 8
Facultade de Xeografía e Historia: 94
Colexio de San Xerome Reitoría: 163
Colexio Maior San Clemente: 10
Facultade de Bioloxía: 4
Facultade de CC Políticas e Sociais: 13
Facultade de Farmacia: 9
Facultade de Física: 1
Facultade de Matemáticas: 11
Facultade de Psicoloxía: 12
Campus Lugo
Biblioteca intercentros: 1
Escola Politécnica Superior de Enxeñaría: 7
Facultade de Ciencias: 1
Facultade de Formación do Profesorado: 7
Pazo Montenegro Vicerreitoría: 12
Vicexerencia: 1
Outras localizacións
Casa dos Catedráticos - Campus Sur: 1
Centro de Estudos Avanzados Finca Vista Alegre: 1
Casa da Balconada: 53
Casa da Concha: 23
Arquivo histórico: 4
Igrexa da Universidade ou da Compañía: 49
Colexio ou Pazo de Fonseca: 30
Gardería: 1
Almacenado ou retirado: 3
anicetocharro
Aniceto Charro Arias
Felipe Criado Martín
1973

Retrato pertencente á galería de decanos da Facultade de Farmacia realizada por Felipe Criado. O Colexio Oficial de Farmacéuticos da Coruña asumiu os custes da súa realización. Asinado no lateral inferior esquerdo: "Felipe Criado/1973".

1973
clausulasfundacionfonseca
Cláusulas da fundación do Colexio Maior de Fonseca

Cláusulas da fundación do Colexio Maior de Fonseca, 3 de decembro de 1531.

raviña
Enrique Raviña Rubira
Clara Fernández Marín
1995

Aínda que na súa produción abondan máis as obras de temática costumista e paisaxística, Clara F. Marín realiza o retrato de D. Enrique Raviña Rubira, decano da Facultade de Farmacia entre 1989 e 1995. Presenta o personaxe sentado nunha cadeira e apoiando os brazos nunha mesa, na que aparecen distintos aparellos de laboratorio, facendo referencia a súa carreira. O personaxe viste traxe e leva como atributo a medalla da Real Academia de Farmacia. Tecnicamente, a autora domina perfectamente o debuxo, visible no modelado da figura e no detallismo no rostro. Crea perfectamente a sensación de profundidade e a captación atmosférica e de luminosidade a través da luz que entra pola ventá do último termo. Asinado no ángulo inferior dereito: "Clara F. Marín. 1995"

1995
franciscoballot
Francisco Bellot Rodríguez
Felipe Criado Martín
1975

Retrato pertencente á galería de decanos da Facultade de Farmacia realizada por Felipe Criado. O Colexio Oficial de Farmacéuticos da Coruña asumiu os custes da súa realización. Asinado no lateral inferior esquerdo: "Felipe Criado/1975".

1975
gonzalezcarrero
Jaime González Carreró
Felipe Criado Martín
1972

Con este retrato de Jaime González Carreró, o pintor Felipe Criado inicia unha galería pictórica dedicada aos decanos de Farmacia. O Colexio Oficial de Farmacéuticos da Coruña asumiu os custes da súa realización. Asinado no ángulo inferior esquerdo "Felipe Criado 1972".

1972
suarezfreire
Julián Suárez Freire

Gravado do retrato do director do Real Colexio de Farmacia San Carlos (1815-1821)

sanzpedrero
Pablo Sanz Pedrero
Felipe Criado Martín
1976

Retrato pertencente á galería de decanos da Facultade de Farmacia realizada por Felipe Criado. O Colexio Oficial de Farmacéuticos da Coruña asumiu os custes da súa realización. Asinado no lateral inferior esquerdo: "Felipe Criado/1976". 

1976
paisaxeprado
Paisaxe
Baldomero Galofré Jiménez
1874

A pintura de paisaxe destacou dentro da produción de Baldomero Galofré Giménez xa desde a súa etapa de formación na Academia de Sant Jordi de Barcelona onde obtivo a primeira medalla da súa promoción na disciplina de paisaxe. Será durante a súa estadía italiana -dentro da cal realizou este cadro- cando senta as bases que caracterizarán esta temática. Alí empápase da luz que emanan dos seguidores da escola napolitana e dos pintores naturalistas da Campagna romana. Esta paisaxe ten certo aire melancólico, preséntanos unha vista na que vemos en primeiro termo un outeiro no que descansa un neno que pola aparencia semella un pastor e no fondo vemos un val. A paleta cromática é suave, baseada en grises, verdes e azuis. Tecnicamente constrúe os volumes por medio de toques rápidos de pasta densa, de influencia impresionista, á que habería que sumar a débeda de Mariano Fortuny. Asinado no ángulo inferior dereito "Galofre Roma"

1874
sanxoanbautista
San Xoán Bautista
U. Noya
1930

Busto dun mozo vestido con pel de cordeiro, que sostén unha cruz; representación de San Xoán o Bautista. Asinado U. Noya 1930

1930
383
397
398
399
400
401
402
403