Ir o contido principal
Museo virtual Universidade
de Santiago
de Compostela
  • gl
  • es
Inicio Inicio

Inicio

Presentación

Coleccións

  • Contemporánea
    Espazos
    Retratos
    Vítores

Itinerarios

  • Gabinete de Curiosidades
    Minerva Compostelá
    Reitores

O meu museo

Localización

Explora

Política de privacidade
Volver ás localizacións
Pazo Montenegro Vicerreitoría (13)
  • A-ZCRONOL.
Campus Santiago
Facultade de Económicas e Empresariais: 107
Facultade de Química: 11
Facultade de Filoloxía: 7
Pavillón Central CC Educación e Psicoloxía: 5
Biblioteca Concepción Arenal: 1
Facultade de Dereito: 83
Capela: 1
Colexio Maior Fonseca: 6
Facultade de Medicina: 38
Colexio Maior Rodríguez Cadarso: 8
Facultade de Xeografía e Historia: 94
Colexio de San Xerome Reitoría: 162
Colexio Maior San Clemente: 10
Facultade de Bioloxía: 4
Facultade de CC Políticas e Sociais: 13
Facultade de Farmacia: 9
Facultade de Física: 1
Facultade de Matemáticas: 11
Facultade de Psicoloxía: 11
Campus Lugo
Biblioteca intercentros: 1
Escola Politécnica Superior de Enxeñaría: 7
Facultade de Ciencias: 1
Facultade de Formación do Profesorado: 7
Pazo Montenegro Vicerreitoría: 13
Vicexerencia: 1
Outras localizacións
Casa dos Catedráticos - Campus Sur: 1
Centro de Estudos Avanzados Finca Vista Alegre: 1
Casa da Balconada: 54
Casa da Concha: 23
Arquivo histórico: 5
Igrexa da Universidade ou da Compañía: 49
Colexio ou Pazo de Fonseca: 30
Almacenado ou retirado: 3
borde
Borde
Álvaro Negro Romero
1997

Obra encaixada nas novas abstraccións, presenta liñas horizontais en cor negra sobre un lenzo sen preparación.

1997
seriecaruncho
Caruncho 7-12
Luis Caruncho Amat
2000

Dentro das súas últimas composicións, atópase este acrílico de Caruncho, unha obra completamente abstracta que se sustenta en base a dous principios: cor e xeometría, débeda da súa vinculación con propostas suprematistas e construtivistas. Neste caso estamos diante dunha serie de seis cadros que unidos forman unha composición; tódalas repiten o mesmo esquema: a superficie pictórica está dividida en tres franxas de cor horizontais e paralelas na que se xoga con distintas tonalidades de azuis, laranxas, amarelos... Sobre estas bandas trázanse unhas liñas en branco e gris que fragmentan a obra xerando planos xeométricos, fracturas e unha enorme tensión á obra, creando a sensación de que se trata dun puzzle.

2000
mariña1
Marina 1
Jenaro Pérez Villaamil y Duquet
1802

Bosquexo dunha paisaxe en cor sepia, o papel de tonalidade amarelado, Representa unhas rohas e vexetación no lateral esquerdo, reflíctense as rochas na auga con efectos de transparencia moi logrados.

1802
mariña2
Marina 2
Jenaro Pérez Villaamil y Duquet
1802

Paisaxe mariña en cor sepia. Representa unha montaña á dereita e vexetación ao redor, o ceo difuminado. Trátase dun bosquexo.

1802
mariña3
Marina 3
Jenaro Pérez Villaamil y Duquet
1802

Bosquexo de paisaxe en cor sepia que representa unha mariña con vexetación e arbustos.

1802
mariña4
Marina 4
Jenaro Pérez Villaamil y Duquet
1802

Bosquexo de paisaxe en cor sepia, trazos suaves moi esvaídos, a auga en primeiro termo e a vexetación reforzada con trazos verticais máis marcados. Montañas no primeiro termo e no fondo.

1802
mariña5
Marina 5
Jenaro Pérez Villaamil y Duquet
1802

Bosquexo de paisaxe en cor sepia. Representación de montañas no lateral esquerdo, cos trazos máis marcados que contrasta con baleiro do lateral dereito. A auga do primer termo e o ceo difuminado como protagonistas da composición.

1802
mariña6
Marina 6
Jenaro Pérez Villaamil y Duquet
1802

Bosquexo de paisaxe en cor sepia que representa as beiras do mar, en primeiro termo a auga, en segundo a vexetación con trazos máis marcados e ao fondo o ceo difuminado. A representación vai decrecendo desde o lateral esquerdo ao dereito.

1802
muralestucado
Mural / zócalo
1802

Decoración dunha parede, imitando a mármore. Presenta algunhas fallas de policromía. Aprézanse cores grises e dúas franxas acoutando o marmoreado en tons ocres.

1802
naturezamorta
Natureza morta

Pintura mural que representa unhas pezas de caza penduradas das patas, ao redor hai un reberete de motivos vexetais xeométricos. O motivo decorativo continuaria en toda a parede pero perdeuse.

tomelugo
Sen título
Xosé Miguel Tomé

A obra de Tomé móvese nunha liña entre a abstracción e o expresionismo. Neste caso, atopámonos cunha obra abstracta, na que o autor cobre toda a superficie do lenzo a base dunha sucesión de franxas verticais de cores escuras, basicamente negros e marróns. Realiza unha composición simétrica, xa que unha franxa máis estreita de cor laranxa divide en dous a superficie pictórica. É unha pintura de mancha, matérica, na que a paleta cromática tan escura e con tanta forza da cor negra vincúlase co estilo neoexpresionista do autor.

muradolugo
Sen título
Antonio Murado López
2002

Obra abstracta cunha gama cromática de ocres, brancos, negros e grises, que se combinan e funden suavemente, resultando unha composición de difuminada nebulosa. Antonio Murado plasma a sensación do etéreo do espazo. Interésalle a calidade formal da obra que traballa mediante a técnica.

2002
timongaivota
Timón e gaivota
Urbano Lugrís González
1901

Representa elementos mariños, un timón cun paxaro enriba e un ollo no centro. Abaixo, unha lenda que pon "ojo y buen tiempo", aconsellando aosmariñeiros. É unha pintura mural despegada e enmarcada.

1901
397
397
398
399
400
401
402
403